dinsdag 5 februari 2013

Nieuwe collectie van Sottero & Midgley

Helaas geen verslag van de Love & Marriage beurs. Ik was het hele weekend in ben met de griep. Wel heb ik de foto's van de nieuwe collectie van Sottero & Midgley en die is helemaal geweldig! Maggie Sottero en de iets meer high end collectie van Sottero & Midgley staan bekend om prachtige stoffen en voor de pasvorm. Persoonlijk denk ik dat een Maggie Sottero jurk misschien wel de mooiste pasvorm heeft van alle leveranciers bij elkaar. In het geval van pasvorm geeft duur zeker niet altijd de garantie voor een perfecte pasvorm. Ik heb designer jurken gezien die voor geen meter zaten en tegelijkertijd zie ik wel eens jurken van 1000 euro met een perfecte pasvorm. Genieten!
















Voor alle stijlen van Sottero & Midgley check de site: http://www.sotteroandmidgley.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...