maandag 6 mei 2013

Fit voor je bruiloft


Ik ben zelf een super Pilates freak, dus ik probeer bijna elke ochtend een een half uurtje vrij te maken om even te spannen en ontspannen op mijn matje. Omdat de zomer eraan komt besloot ik een paar weken geleden dat ik toch mijn cardio een beetje op moet voeren om mijn wintervachtje kwijt te raken. Ik kwam via een vriendin om de applicatie van Willeke Zorg terecht. Ik ben geen grote held als het gaat om cardio, maar Willeke heeft een super leuke interval programma, waardoor je je korte periode intens inspant en dan weer even uitrust. Het beste is dat ze 7 gratis workout programma's heeft van elke 12 minuten dus één voor elke dag van de week! Ik doe het nu twee weken, vijf keer per week 12 minuten en ik ben al 1,5 kilo kwijt. Het is een heerlijke manier van werken omdat het kort maar krachtig is. Ik combineer het nog wel steeds met een paar keer pilates per week, maar dat is en blijft mijn grote liefde dus die wil ik blijven doen. Het lijkt me een perfect programma om die laatste kilootjes voor de bruiloft kwijt te raken! Dit is de link: www.willekezorgworkoutclub.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...