donderdag 2 mei 2013

Tatoeage verbergen of pronken?



Een paar jaar geleden kwam er een mooie bruid de winkel binnen waar ik werkte en haar hele rug was vol met rozen getatoeĆ«erd. We hadden gelijk een leuke klik en toen ik haar vroeg naar wat voor een type jurk ze zocht antwoordde ze “een jurk die bij mij tatoeages past”. Ik had natuurlijk gelijk iets in gedachte voor haar. Toen ik kwam aanzetten met een diamond white jurk geborduurd met rode rozen van Maggie Sottero begon ze spontaan te huilen zonder hem zelfs maar gepast te hebben. Daarna hebben we twee uur lang alleen maar in die jurk gestaan en het totale plaatje compleet gemaakt. 


Natuurlijk wil niet elke bruid haar tatoeages op deze manier laten zien. Soms hebben mensen wat ik noem “jeugd tatoeages”, ik heb er zelf ook een haha. Het leek me destijds gewoon een leuk plaatje. Heb je tatoeages op je rug die je wil bedekken dan is een mooie hoog gesloten rug van kant erg mooi. Denk bij tatoeages op je armen aan een mooi jasje of een mooie jurk met mouwen.


Als je tatoages hebt waar je blij mee bent laat ze dan lekker zien. Het staat gewoon onwijs mooi met zo’n romantische witte jurk en het is een statement voor wie jij bent. Ben jij gek op vintage, creer dan een vintage look met een mooie fifties petticoat jurk. Je tatoeages komen dan helemaal tot zijn recht! Wat denken jullie tatoages ja of nee?

Kijk voor deze foto's en meer getatoeĆ«erde bruiden op mijn Pinterest site  
Een andere leuke link is RockNRockbride.comhttp://www.rocknrollbride.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...