zondag 5 mei 2013

Pronovias pre-collectie 2014

Het is alweer een paar maanden geleden dat ik deze collectie in het echt heb mogen bekijken in Barcelona. Het is zo ongelooflijk knap dat Pronovias elke keer weer met een succesvolle collectie weet te komen. Het is natuurlijk even afwachten wat de toekomst gaat brengen nu dat hun hoofdontwerper Manuel Mota er niet meer is, maar ik denk dat Pronovias genoeg talent in huis heeft om in dezelfde lijn door te gaan. Ook de prijzen zijn voor aankomend seizoen iets beter, dus dat scheelt weer! Ik heb mijn favoriete jurken voor jullie op een rijtje gezet. In juni komt de gehele 2014 collectie online en in de winkels. Ik hou jullie op de hoogte!










Bekijk de collectie hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...