woensdag 15 mei 2013

Oscar de la Renta Spring 2014 collectie

Oscar de la Renta is mijn favoriete bruidsjurken ontwerper. Zijn ontwerpen zijn zo romantisch en klassiek. Het is zo knap hoe hij elke collectie weer uniek weet te maken. Ook de collectie van 2014 is weer om bij weg te dromen. Voor bijna elke bruid zit er wel een jurk bij. Zoek je simpel en elegant of juist extravant en uitgesproken deze collectie heeft het allemaal. Ik hoop ooit het geld te hebben om een Oscar de la Renta jurk te kopen. Helaas geen trouwjurk meer voor mij, dat heb ik helaas al achter de rug:-) Met mijn werk zie je zoveel mooie jurken voorbij komen dat ik elke dag wel weer zou willen trouwen! Wil jij de gehele collectie zien ga dan naar de Oscar de La Renta website.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...